آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ تاریخ انتشار

آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی؛ شرکت پتروشیمی بندر امام، واقع در استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط ، پس از کسب موفقیت در آزمون های کتبی )عمومی و تخصصی(، مصاحبه تخصصی- رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی، مطابق با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی )مقررات اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر( و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی و دفترچه راهنما دعوت به همکاری نماید. برنامه زمان بندی برگزاری آزمون برنامه زمان بندی ثبت نام و برگزاری آزمون براساس زمانبندی زیر می باشد.

 زمانبندی ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

** ثبت نام در سامانه و اخذ شماره پرونده: 99/10/23 تا 99/11/4

 ** ویرایش اطلاعات:  99/11/05 تا 1399/11/08

** مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه: 99/11/25 تا 11/27 /1399

** برگزاری آزمون کتبی: 99/12/1

  •  در صورت تغییر زمان بندی برگزاری آزمون، مراتب از طریق سایت آزمون به آدرس www.autazmoon.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
  • مکان، ساعت و محل برگزاری آزمون (در بندرماهشهر، اهواز و تهران) در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام خواهد شد.
  • تبصره: لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورت تغییر در محل و یا تاریخ برگزاری آزمون، مراتب در کارت ورود به جلسه و همچنین از طریق سامانه ثبت نام، اطلاع رسانی خواهد شد .

*** دانلود آگهی و دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی "بندر امام" 

اطلاعیه حوزه های برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام
  • به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می‌رساند در صورتیکه در پایان دوره‌ی ثبت نام آمار داوطلبان در هریک از استان‌ها به تعداد کافی رسیده و از جهت محدودیت های پیشگیری از انتشار بیماری کرونا شرایط لازم فراهم گردد، مرکز آن استان به حوزه‌های فعلی اضافه خواهد گردید.
 اولویت استخدام پتروشیمی بندر امام امام خمینی(ره) با نیروی بومی خواهد بود
  • حبیب آقاجری درباره نحوه برگزاری آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، گفت: استخدامی های صنایع پتروشیمی نه تنها باید با اولیت بومی گزینی صورت گیرد بلکه باید از مدیران بومی توانمند در رده های مختلف مدیریتی نیز استفاده شود.
  • نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزمون پتروشیمی بندر امام امام خمینی (ره) و جذب نیروی بومی باحضور مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
  • وی یادآور شد: وجود صنایع عظیم پتروشیمی، بندرماهشهر را به عنوان قطب این صنعت‌در کشور معرفی کرده و این‌صنایع تاثیر زیادی بر زندگی مردم شهرستان دارد، اما تعداد بالای جوانان بیکار که عمدتا نیز تحصیل کرده هستند باعث ایجاد چالش های بسیاری شده است.

 مواد آزمون کتبی عمومی

مواد آزمون کتبی عمومی برای هریک از گروه های شغلی به شرح زیر می باشد :

ضرایب مواد آزمون کتبی عمومی 

  • زبان و ادبیات فارسی : ضریب 1
  •  مهارتهای هفتگانه فناوری اطلاعاتICDL: ضریب 1.5
  • زبان انگلیسی عمومی: ضریب 1
  •  هوش و توانمندیهای ذهنی : ضریب 2

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

مراحل ثبت نام در آزمون به شرح زیر می باشد.

1. مراجعه به وب سایت آزمون به نشانی:  www.autazmoon.ir

2. تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سامانه ذکرشده در بند یک؛

3. بارگذاری عکس 4×3 پرسنلی با زمینه سفید یا روشن؛

نکته 1 : عکس پرسنلی به صورت تمام رخ، بدون عینک، کراوات و کلاه گیس باشد ؛

نکته 2 : عکس پرسنلی جدید بوده، در صورت هرگونه تغییر ظاهری و یا عمل جراحی منجر به تغییر در چهره به هر شکل ممکن، داوطلب می بایست نسبت به تهیه عکس جدید اقدام نماید ؛

نکته 3 :عکس پرسنلی خواهران، با مقنعه و با رعایت حجاب کامل به شکلی که تمام صورت مشخص باشد ؛

4 .بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه؛

5 .بارگذاری تصویر کارت ملی؛

6 .بارگذاری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم غیر پزشکی؛

7 .بارگذاری تصویر آخرین مدرک تحصیلی ؛

نحوه پرداخت وجه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

  • ثبت نام داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 99/10/23 تا ساعت 24 روز شنبه 04 /99/11 جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www.autazmoon.ir مراجعه و پس از بارگذ اری، کنترل اطلاعات و واریز آنلاین مبلغ 300.000 (سیصد هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام، نسبت به اخذ شماره پرونده و دریافت نسخه چاپی اقدام نمایند .

شرایط عمومی متقاضیان

متقاضیان ثبت نام در آزمون میبایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند.

1 .تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛

2 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛

3 .اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی؛

4 .داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تأیید پزشک متخصص طب کار؛

5 .عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری؛

6 .عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر؛

7 .عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمانهای دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمتی در سایر شرکت ها و سازمان ها؛ تبصره: چنانچه در هر مرحله از فرایند آزمون، مکاتبه ای از طرف شرکت ها و سازمانهای ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمتی متقاضی شرکت در آزمون مطرح گردد، از ادامه روند ارزیابی و بکارگیری متقاضی ممانعت به عمل خواهد آمد.

8 .عدم پذیرش و اشتغال بکار از طریق آزمون های استخدامی قبلی شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ؛

9 .دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان مرد؛

** تبصره 1 : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم غیر پزشکی باید حداکثر تا تاریخ 99/11/4 ( آخرین روز ثبت نام) باشد .

** تبصره 2 : متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه می باشند، براساس ضوابط مربوطه و با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان، ثبت نام آنها در آزمون ام کانپذیر می باشد . این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی ، در صورتی می توانند در آزمون مصاحبه تخصصی - رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را در این مرحله ارایه نموده و یا به صورت مکتوب متعهد شوند کارت پایان خدمت خود را حداکثر 45 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون کتبی ب ه مجری آزمون ارایه نمایند.

10 . دارا بودن حداکثر 33 سال سن(متولدین 66/10/23 به بعد )برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر 35 سال سن(متولدین 64/10/23 به بعد ) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ 99/10/23 (اولین روز ثبت نام).

*تبصره: حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه منظور گردیده است.

11 .دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه معادل و ارزش استخدامی؛

*تبصره 1 :تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست حداکثر تا تاریخ 99/11/4( آخرین روز ثبت نام) باشد .

*تبصره 2 :آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده در زمان ثبت نام مالک استخدام خواهد بود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد. بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نمی باشد.

*تبصره 3 :دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می بایست به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

مراحل آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

مراحل برگزاری آزمون به شرح زیر می باشد:

1 .این آزمون در دو مرحله برای گروه مشاغل مورد نیاز برگزار خواهد شد . در مرحله اول شرکت کنندگان از طریق آزمون کتبی عمومی و تخصصی مورد سنجش قرار می گیرند و براساس نتایج مرحله اول آزمون2.5 برابر ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز در هر گروه شغلی به مرحله دوم جهت مصاحبه تخصصی- رفتاری دعوت خواهند شد و پس از انجام مصاحبه تخصصی - رفتاری متناسب با ظرفیت مورد نیاز، دارندگان بالاترین نمرات جهت انجام سایر مراحل اداری دعوت می گردند ، بدیهی است اسامی نفرات اعلام شده در این مرحله به منزله پذیرش قطعی محسوب نمیگردد؛

2 .در آزمون کتبی به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه حاوی سوال های عمومی و تخصصی داده خواهد شد ؛

3 .کلیه دروس آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه ای می باشند . ضمناً به ازای هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد ؛

4 .نمره کل آزمون کتبی بر اساس 50 درصد نمره آزمون عمومی و 50 درصد نمره آزمون تخصصی محاسبه می گردد؛

5 .محاسبه نمره نهایی هر داوطلب با درنظر گرفتن ضریب 60 درصد برای مرحله آزمون کتبی (عمومی، تخصصی) و ضریب 40 درصد برای مرحله مصاحبه تخصصی - رفتاری صورت می پذیرد؛

موارد کلیدی مرتبط با ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌ پتروشیمی «بندر امام خمینی»

1 .زمان دریافت اینترنتی کارت ورود به جلسه ازطریق سامانه ثبت نام در آزمون از روز شنبه 1399/11/25 دوشنبه روز تا 1399/11/27 میباشد.

2 .جهت جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام ثبت نام، تصویر مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز پویا (اینترنتی) و cvv2 کارت بانکی و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی خود اطمینان حاصل فرمایید.

3 .ثبت نام زمانی تکمیل می شود که شماره پرونده از طریق سامانه به متقاضی اعلام گردد.

4 .مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارایه شده با شرایط آگهی و دفترچه راهنمای آزمون وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت. نکته: به طور مکرر مشاهده گردیده افرادی که ثبت نام خود را از طریق کافی نت و یا از طریق شخص ثالث انجام می دهند ، در ورود اطلاعات و صحت آن دچار مشکل شده و در فرآیند شرکت داوطلب در آزمون اختلال جدی به وجود می آید . لذا ضروریست است در هنگام ثبت نام از ورود صحیح و کامل کلیه اطلاعات مورد نیاز مطابق با مشخصات فردی، اطمینان حاصل گردد.

5 .همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه ( کارت ملی) در روز برگزاری آزمون ضروری می باشد .

6 .داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه، نسبت به کنترل صحت مشخصات فردی، محل تولد و صدور شناسنامه، مدرک تحصیلی، معدل، سهمیه ایثارگری، شماره داوطلبی، شماره صندلی ، ساعت و محل برگزاری آزمون اطمینان حاصل نمایند.

7 .به مدارک ناقص، مبهم، مخدوش یا ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟(امتیاز: 4.5 - رای: 1)

ثبت نظر تعداد نظرات: 0 تعداد نظرات: 0
usersvg